увійтизареєструватися
Україна - пам'ятки
визначні місця, що цікавого.
12 жовтня 2012
додати
свій голос

У 00.28 ночі, майстерно не спізнитися на поїзд 47Д (17 грн квиток по студ. ), Ми солодко поспав. А вже в 5.28 ранку чесали заспані очі в Сімферополі. Довго свербіти не довелося, оскільки сподобався нам Мерседесік Віто забрав за 20 грн з особи в туманну далечінь спочатку Ангарського перевалу, а потім і в прозору височінь Алушта- Ялтинського серпантину до селища Краснокам'янка ( Кизилташ ).

Прикупивши в місцевому магазині необхідне похідне спорядження : воду, в 7.38 ми направили стопи у бік Кримського природного заповідника, а саме до закинутого кар'єру у Червоного каменю. Рівно о 7.40 я бадьоро вискочила з-за хвостовій спини і проорана, щедро розпорошуючи слюні дружелюбні бактерії і флюїди, йому в обличчя : «З Днем народження, Пух ! ». Впоравшись з першим ранковим шоком Хвіст почав шукати потрібну стежку вгору, до Роман- Кошу. Дорога знайшлася швидко, як і прекрасні треш- пейзажі на руїни кар'єрних бараків,

Аю- Даг затягнутий сивиною туману

і виразну кримську рослинність, складові гармонійну колекцію осінь -зима 2009-2010 року.

Пояснювальне відступ: Напередодні свого ДР, десь за місяць, Хвіст пригрозив повідомив, що завжди мріяв своє День народження зустріти ночівлею на найвищій вершині Криму - Роман- Коші (1545 м, якщо че ). За цим ми туди і вибралися.

Не встигнувши вступити на крутий підйом, Хвоста наздогнав перший подарунок : чудо черевики Columbia pikchers представляє, ношені півраза, але пролежали хз- скільки часу в коробці, навіть без легкого руху руки перетворилися на елегантні сандалі класу, як сказала б Альона ( за це і ціную )), « йобанарот ».

Тут же виникло питання : « А може ненадо ?! » На що, Хвіст бадьоро покрокував у гору. / В цьому місці я підношу молитви небесам, б'ю в бубон полбу з вигуком " Джабі ! " і сподіваюся на ураган в стопіццот балів і непрохідні льоди Антарктики, які нам завадять вже метрів через 200 пертися з рюкзачінамі вгору. /
Через 200 метрів антарктичні льоди з похмурими пінгвінами не стали перед нами перепоною до підйому на гору і довелося, тугіше затягнувши ремені рюкзака на виснаженому каякингом тільце і натяжних взвив, тупати вгору.

Сосновий ліс

плавно змінився буковими нетрями,

а я зажадала святкового пирога

Роман-Кош в нельотну погоду

(хто не зрозумів, ми його завбачливо взяли в дорогу. Вот)

і щоб нікуди не йти вгору. Хвосту нелюдську хитрістю і обіцянками прекрасного вдалося мене вкотре підняти на ноги.

Роман-Кош в нельотну погоду

Коли ж я вже почала зображати передсмертні судоми і ліловий колір обличчя, Хвіст стоїчно визволили другий рюкзак собі на шию. Це, я вважаю, дуже правильно і по- джентельменськи.

Так ми досягли зони снігу,

Роман-Кош в нельотну погоду

де знайшли самотнього воїна - комара,

недавно покинуту халупу

Роман-Кош в нельотну погоду

і стежку щільно усіяну горошком парнокопитних заповідника. Муфлони, подумала я про них, а про себе сказала: « Йопаралон ».

Горошок незафотала, якщо че.
Від халупки почалася красива зона крижаних калюж і мокрого снігу,

Роман-Кош в нельотну погоду

де ми і перекусили з таким ось прекрасним видом вдалину і швидко насувається хмару.

Туча прийшла - видимість закінчилася,

Роман-Кош в нельотну погоду

а ми досягли перевалу - Гурзуфское сідло ( 1388 м, Колишня назва перевалу - Гурбет - Дере - Богаз (у перекладі з кримсько- татарської - перевал « Ущелина чужини ». ).

Замаскувавши рюкзаки під ялинки і сніг, ми весело вирушили вгору і вліво в пошуках вершини Роман- Кош. Але погода ввисі була нельотна і ми, знатно Потикавшись носом в тумані в різних напрямках,

взявши штурмом якісь непозначені на нашій карті вершини, і проклинаючи красивими словами штучку по імені GPS, вже було вирішили що не доля, але чу... доля постукала в двері, а в мозок логіка і ми, нарешті правильно взявши слід, знайшли горезвісний хрест з інформаційним каменем.

Роман-Кош в нельотну погоду

Трохи погравши в царя гори

і подережіровав вітром на вершині світу Криму,

Роман-Кош в нельотну погоду

ми ходою поспішає борсука ( вікіпедія глаголить, що такі там водяться ) і долаючи опір ураганного вітру спустилися до перевалу.

По дорозі я незамедлілі вбити себе про смерзшийся сніг, ні нічого не вийшло. Так завжди.

Роман-Кош в нельотну погоду

Розумно оцінивши свої сили, погодні умови, 16 години вечора, спорядження у вигляді наскрізь промоклих ніг, на атоми розщепити Columbia

і велика кількість метеоритних дощів на Марсі, ми відмовилися від прогулянки до Альтанки Вєтров і подальшого тріпа по хребту в сторону Ай - Петрі.
Досить довго спускалися за старовинною Романівської дорозі ( неспинно сперечаючись дорога це чи шосе )

Роман-Кош в нельотну погоду

ми заночували десь на межі зони снігу і зловісних букових нетрів, в верхівках яких розкатами гірської річки завивав вітер.

< strong > 26 грудня
Щільно поснідавши

Роман-Кош в нельотну погоду

і не припиняючи сперечатися, ми дуже повільно спускалися над хмарами невідомо куди.

Відсутність потрібного шматка карти і категоричне заперечення всіх основ картографії Хвостом призвело до того, що він позбувся найдорожчого - фотоапарата. (Кому треба Olimpus недорого, звертайтеся ) ))).
Дійшли до сторожки лісника

з таким ось дивовижним автомобілем

Роман-Кош в нельотну погоду

і побачили в околицях стадо полохливих їжаків, ні - ланей ! косуль, які в один стрибок пронеслися над дорогою. А потім побачили коней граціозно скачуть назустріч невідомості мені в тумані.

А потім туман розтанув і в променях вже західного сонця нам відкрилася Ведмідь- гора.

А потім ми спустилися мимо лавандових полів десь на трасу і помчали шукати нічліг у моря в Ялту.
Після нетривалих поневірянь, ми постукали до сторожиху громадського пляжу « Дельфін » і та нас пустила переночувати на гальковий пляж, оголошуючи сутінками напуттям : « Тільки тут майже щоночі хвилі весь пляж заливають ». Ночівля була з купанням, вином і сиром.

< strong > 27 грудня
Ранок був із сонцем,

кораблем,

купанням

і прогулянкою до Лівадійського палацу. / У цьому місці я воззвала до небес знову

Роман-Кош в нельотну погоду

і попросила грому, блискавки і додому, тому як день народження вже закінчилося, а підйоми в гору чому те не припинялися. Але горизонт був завалений,

а Хвіст - немилосердний

Роман-Кош в нельотну погоду

і до чортову палацу ми піднялися. /

Милочка, ліхтарики для тебе :)

Автор: http://yachmoka.livejournal.com
Понравилось:
ДААА!
ВІДГУКИ "РОМАН-КОШ В НЕЛЬОТНУ ПОГОДУ"
ім'я
коментар
УРА! Відгук реєстрації не вимагає!
Погода в Києвіінше місто
вдень:0...0 °C
вночі:0...0 °C
Останні коментарі
Вікторія, 11:58
Вікторія, 11:53
Вопрос-Ответ
5 случайных отчетов
Як здорово, коли є цікаві місця, в які можна дістатися за...
Перевага поїздки автомобілем через перевал Карпат - зупинка...
У мене було 3 повноцінних дні в Києві. За ці 3 дні я подивився...
На автомобілі Тойота Спринтер Каріб 1997 -го року з правим...
Для мене слова « поїздка », «похід » і «екскурсія...