увійтизареєструватися
Україна - Міжгірський район, с. Пилипець пам'ятки
Міжгірський район, с. Пилипець визначні місця, що цікавого.
27 червня 2012
додати
свій голос

За 2 дні до поїздки ми забронювали номер на сайті готелю, менеджер передзвонив і уточнив всі деталі.

Коли прибули в Пилипець і побачили готель своїми очима - такий же, як і на картинках. Все нове, навіть килим у коридорі і номері був м'який - м'який. Персонал доброзичливий, починаючи від охоронця на парковці і закінчуючи робочими, які нас реєстрували і провели до номера.

Ми взяли номер категорії Стандарт, було все: два халата, тапочки, рушники, міні-парфюмерія, холодільнічек (він же міні -бар за бажанням ), більше 20 каналів супутникового телебачення, 8 світильників по всьому номером, велика ортопедичне ліжко, крісло, стіл і стілець, шафа. Двері номера відкривалися електронною карткою. На наш 4- й поверх їздили сучасним 6 -місцевим ліфтом Отіс.

У вартість номера входив сніданок. Включав холодну закуску ( нарізки м'ясні і сир, овочі, хліб, масло), чай і одне гаряче блюдо на вибір ( мюслі, омлет, сосиски, каші з молоком або без). Ситний, багато всього.

Обідали ми де доведеться. Тому що в номері не засиджувалися.

А от увечері з повернення апетит у горах був дуже хороший, вечеряли в ресторані готелю. Меню включає страви європейської кухні - повно мясних страв, рибних, цікаві гарніри, супи, спагетті, десерти. Я брала спагетті Болоньезе, розраховуючи погодувати зі своєї порції доньку 2 - х років. Чоловік узяв вже блюдо поекзотічнее. Назви не пам'ятаю, але говорив, що було смачно. Наприкінці нам запропонували десертне меню. Ми вибрали шоколадне фондю з морозивом і карпаччо з ананасів з морозивом під якимось там соусом.. Дуже смачно!

Ресторан сам дуже гарний, в спокійних пастельних тонах. Нарядні чохли на стільцях, білі скатертини. Красивий посуд, тарілки великі. Грала спокійна ненав'язлива музика. Загалом атмосфера 4-зіркових.

Персонал готелю хороший. Завжди з нами віталися. Якщо ми зверталися з якимись питаннями, всі оперативно вирішувалося.

Готель розташований біля річки, коли наш балкон в номері був відкритий - чутно шум води. Закрили на ніч балкон - тиша. Вранці, опеньків відкривши балкон, я здивувалася - що так шумить, за ніч забула, що за вікном річка ))) Шумоізоляція відмінна.

У 50 м від готелю перебував прокат велосипедів гірських.

У 100 м від готелю знаходиться одна з найбільших канатно - крісельна дорога - довжиною більше 1,5 км. Піднімає на вершину гори Гемба - це приблизно 1,5 км над рівнем моря. А перепад висот від початку канатки - близько 750 м. н.р.м. до 1,5 км. н.р.м. Підйом на 2- місцевої креселке коштував 30 грн. / Чол. Тільки ми на жаль не піднімалися, з донькою я боялася сідає - кріселка не розрахована на дорослого з дитиною в руках, немає захисних пристосувань. А шкода, бо говорили з креселки відкривається казковий вид на полонину Боржаву.

Зате ми пішли до водоспаду Шипіт - найкрасивішому каскадному водоспаду Карпат - в 800 м від готелю. Сам водоспад так шумить, що наша мала на руки до тата села і не бігала. Та й не було де бігати - біля самого водоспаду тільки вузька доріжка знизу і ще одна вгорі. Висота водоспаду 14 м. Красотища! І дуже прохолодна красотища, це гірська річка так ниспадает - водичка навіть влітку прохолодна. Але найсміливіші готові зануритися в неї..

Потім на машині ми поїхали за 40 км від готелю подивитися найбільше озеро Карпат - Синевир. Давно чули про нього, цікаво було побачити. Купили квитки, заїхали в національний парк " Синевир" до самого озера. Там стоянка. Взяли коляску і пішли гуляти навколо озера. Нафотографировались, почули краєм вуха інформацію про Синевирі від гідів, які водять групи навколо озера. Говорили, що озеро глибше, ніж Азовське море). Що повно форелі, але ловити заборонено. Що озеро часів льодовикового періоду, сформувалося коли з одного боку гори обвалилися і перекрили дорогу водним потокам. Легенда про Синевир ходить - дівчина і хлопець з легенди зображені на монументальній скульптурі на березі озера.

Мої улюблені Карпати

Вид из окна фойе на 4-м этаже Гранд Отеля Пилипец.

На Синевирском озере.

Музей миниатюрных деревянных церквушек в с. Пилипец. Около 30 экспонатов.

Мої улюблені Карпати

Деревянная церковь 18 столетия в селе Пилипец в 3-4 км от Гранд Отеля Пилипец. Закрыта на замок.

Спуск канатно-кресельной дорогой в селе Пилипец (фото с мобильного). Работает круглый год. Стоит 30 грн./чел.

После подьема канатно-кресельной дорогой гуляли полониной Боржава - длинный (более 50 км) горный хребет в Карпатах. Кусты черники и брусники просто под ногами, урожай в июле-августе.

Мої улюблені Карпати

В селе Пилипец местные люди держат также овечек.

А серьезная ферма овцеводства находится в 10 км от Гранд Отеля Пилипец.

Понравилось:
ДААА!
ВІДГУКИ "МОЇ УЛЮБЛЕНІ КАРПАТИ"
Алёна, 30.08.2018   відповісти
Согласна, отчет очень много говорит о еде, а не а достопремечательностях и всей красоте Карпат!!!
Пилипец - это прекрасное место для отдыха в любое время года, советую ВСЕМ!!!
Турист, 21.08.2018   відповісти
Жесть более нудного отчета как покушал пописал я не видел в жизни!!!!
НЛО, 13.01.2018   відповісти
Губа не дура конечно гранд готель,самий дорогий у пилипцю!
Денис, 6.04.2014   відповісти
Как добраться от села Пилипец до подйомника?
Сергей, 27.06.2012   відповісти
Отличный отчет, спасибо!
У меня к вам вопрос, вы не заметили катаются ли люди летом в карпатах на велосипедах? Ну как бы на сколько это распространено? Давно хотелось взять велосипед вот в таком прокате в горах
Asya, 6.07.2012   відповісти
О, катаются на горных велосипедах еще как! Причем именно в Пилипце полно любителей монтенбайка. То и дело люди группами в специальной одежде проезжают по автомобильной дороге, едут в горы. Некоторые поднимаются с велосипедами на канатке вверх на полонину Боржаву.
Здесь статья про Пилипец, на 2 фото велосипедисты на Боржаве: http://grandhotelpylyp.livejournal.com/1518.html
Кстати, в августе в Пилипце будет проходить чемпионат Украины по монтебайку в категории даунхилл. Так что можно будет не только самому покататься, но и посмотреть экстремальные спуски участников чемпионата.
Андрей, 27.06.2012   відповісти
Классно, я на Пилипце только зимой бываю. Ездим с семьей кататься на лыжах. А летом никогда не был. Надо выбраться, хоть на Синевир посмотреть.
Asya, 6.07.2012   відповісти
конечно надо! чтоб как минимум попробовать чернику с брусникой, которая растет на Боржаве! и увидеть, как на спусках летом выпасают лошадей. А если у Вас еще есть летние лыжи (да-да, последняя спортивная новинка), то зачем ждать зимы ))
ім'я
коментар
УРА! Відгук реєстрації не вимагає!
Погода в Києвіінше місто
вдень:0...0 °C
вночі:0...0 °C
Останні коментарі
Вікторія, 11:58
Вікторія, 11:53
Вопрос-Ответ
5 случайных отчетов
Нещодавно мені пощастило побувати в новій, досі не знайомої...
Тернопіль - одне з трьох обласних центрів Галичини ( 217...
Підійшов до кінця наш час активних подорожей. Останні дні...
Торік у травні у більшості людей були першотравневі -...
Скелі Адалари, вид з пляжу Гурзуфа. На скелях, якщо підпливти...